Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres: 
Miraż Wiesław Szukieć ,  ul.Wojska Polskiego 16,  19-400 Olecko
Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
Miraż Wiesław Szukieć,  ul.Wojska Polskiego 16,  19-400 Olecko

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę, pozostałą dokumentację.

 zgodnie z art. 34 ust. 4 ustawy o prawach konsumenta:

"UOKiK oraz Komisja Europejska: masz prawo korzystać tylko tak, jak robiłbyś to w sklepie stacjonarnym"

UWAGA: W przypadku używania urządzenia: Maszyny i urządzenia posiadające układ roboczy, np.: nóż tnący, łańcuch tnący, prowadnica, głowica żyłkowa, tarcza metalowa kosy nie są objęte zwrotem. Klient zostanie obciążony wartością układu roboczego oraz kosztami przywrócenia urządzenia do stanu pierwotnego zgodnie z cennikiem obowiązującym w firmie Miraż Wesław Szukieć, ul Wojska Polskiego 16, 19-400 Olecko, NIP.: 847-112-97-95


 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl